Aromamarketing - Profesjonalne zapachy do restauracji
Otrzymaj kilka ofert od firm - Zaoszczędź do 30%
Zapytaj o ceny i koszty
  • Warszawa
  • Katowice
  • Wrocław
  • Poznań
  • Kraków
  • Gdańsk
  • Łódź
  • Szczecin
  • Bydgoszcz
  • Rzeszów
  • Lublin
  • Olsztyn
  • Zielona Góra
  • Kielce
  • Opole

Bezpłatnie wyślij zapytanie

Podaj jakich firm i ofert szukasz

Firmy złożą Ci oferty

Porównaj ceny i ważne parametry

Kupuj taniej i lepiej

Zyskaj korzystniejsze warunki zakupu

11.08.2023 | autor: Anita Skrzypek | PRZECZYTASZ W 4 minuty

Porównanie cen i kosztów Aromatyzacji, Aromamarketingu

  1. Szukasz ofert na System Aromatyzacji Restauracj Hotelu, Pensjonatu, Apartamentu?

  2. Złóż zapytanie, a oferujące Aromamarketing same prześlą Ci najnowsze oferty

Zwiadowca działa w oparciu o odwrócony model serwisu ogłoszeniowego. Polega to na tym, że to poszukujący informuje, jaką usługę lub dostawę chce zlecić, a oferenci i wykonawcy kontaktują się ze zleceniodawcą, przesyłając swoje oferty.  Dzięki Zwiadowcy możesz oszczędzić czas, który musiałbyś poświęcić na samodzielne przeglądanie ogłoszeń i wysyłanie pojedyńczych zapytań.

Wysłanie zapytania jest bezpłatne i niezobowiązujące

Wstęp

Aromatyzowane pomieszczenia charakteryzuje dużo większy prestiż niż te, w których unoszą się tylko naturalne zapachy. Dobierając odpowiednią kompozycję zapachową możemy liczyć na to, że przebywanie w restauracji lub kawiarni będzie przyjemniejsze dla gości.
Zdawałoby się, że restauracje nie potrzebują dodatkowego zapachu. Restauracja to bowiem miejsce, w którym powinno pachnieć smacznym jedzeniem. Jest to jednak bardzo trudne, zwłaszcza w sytuacji, gdy każdy klient zamawia inne danie i ma zupełnie inny gust. Ponadto wchodząc do restauracji nie zawsze mamy ochotę czuć zapachy wszystkich dostępnych w menu potraw. Dlatego aromamarketing w branży gastronomicznej jest tak ważny.

Zapachy, które neutralizują i zapraszają do najlepszych restauracji

Ważne aby stosować profesjonalne zapachy do miejsc, które odwiedzą nasi goście. W restauracji atmosfera ma istotne znaczenie. Za sprawą atmosfery goście chcą spędzić w restauracji więcej czasu, zamawiając dodatkowe dania, sałatkę, kawę lub herbatę. Dobrze dobrany zapach w restauracji wykreuje komfortową, zachęcającą i ciepłą przestrzeń oraz zneutralizuje nieprzyjemne zapachy związane z przyrządzaniem wielu dań jednocześnie. Odpowiednio dobrany zapach może też pobudzić apetyt gości i zachęcić ich do próbowania kolejnych potraw lub deserów.

Marketing sensoryczny

Dlaczego opłaca się postawić na aromamarketing prowadząc własną restaurację? Ponieważ to właśnie zapach bardzo często zapisuje się w pamięci gości na dłużej, stając się najlepszą wizytówką naszej restauracji. Sprawia, że klienci częściej wracają, ponieważ dany lokal kojarzy im się w przyjemny sposób. Profesjonalnie dobrany zapach skutecznie neutralizuje wszelką przykrą woń, tworząc atmosferę świeżości i poczucie, że znajdujemy się we właściwym miejscu. Dzięki temu goście dłużej delektują się jedzeniem, spędzając czas w miłym towarzystwie, a co za tym idzie, chętniej wracają do naszej restauracji.

Zapachy zwiększają sprzedaż

W dzisiejszych czasach marketing sensoryczny jest coraz częściej doceniany. To cichy ambasador marek i miejsc, które dzięki niemu są coraz chętniej i częściej odwiedzane. Podobnie w przypadku restauracji, gdzie zapachy spożywcze, takie jak zapach świeżo zmielonej kawy, ciasta lub pieczonego chleba, sprawiają, że klienci chętniej podejmują decyzje o wejściu do lokalu, zamówieniu i spędzeniu w nim więcej czasu, a następnie zarekomendowaniu go znajomym i rodzinie. Warto pomyśleć o tym, aby profesjonalnie dobrany zapach w restauracji stał się jej najlepszą reklamą i wyróżnił ją na tle konkurencji.

Trzeba pamiętać, że zapach w restauracji ma być tłem przyciągającym klientów i zachęcającym ich do ponownej wizyty. Nie może być zatem agresywny i zbyt intensywny.

Jak działa aromatyzator pomieszczeń?

Aromatyzator pomieszczeń to oparty na działaniu zimnej dyfuzji system do aromatyzacji pomieszczeń. Dzięki zimnej dyfuzji kompozycja zapachowa w postaci płynnej zostaje zamieniona w tzw. mikromgiełkę, systematycznie i równomiernie rozpylaną po całym pomieszczeniu. Mgiełka łączy się następnie z powietrzem tworząc bardzo przyjemny zapach.

Jakie korzyści daje aromatyzacja pomieszczeń?

Aromamamarketing, aromatyzacja pomieszczeń to dwie najważniejsze korzyści: budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zwiększenie sprzedaży za sprawą stymulacji wrażeń zapachowych klientów. Budowa wizerunku opiera się oczywiście na stworzeniu wewnątrz restauracji przyjemnego klimatu, budującego zaufanie. Goście w restauracji dużo lepiej się czują, wyczuwając przyjemne zapachy jedzenia i przypraw. Aromatyzacja pomieszczeń powoduje, że wnętrza stają się bardziej komfortowe, przyjazne, a klienci uznają je za bardziej luksusowe.

Ceny, Kosztorysy, Promocje - Aromamarketing, Zapachy w Marketingu

Jeśli interesują Cię oferty na Aromatyzację Hotelu, Restauracji, Pensjonatu, szukasz porad to skontaktuj się z firmami od Systemów Aromatyzacji. Otrzymasz fachową pomoc w wyborze najlepszego dla Ciebie rozwiązania. Poznasz aktualne terminy dostaw i ceny. Handlowcy skontaktują się z Tobą, przesyłając swoje oferty.

Dzięki Zwiadowcy możesz oszczędzić czas, który musiałbyś poświęcić na samodzielne przeglądanie ogłoszeń. 

Zobacz w jakich jeszcze zapytaniach możmy Ci pomóc: Meble hotelowe czy Wyposażenie hoteli

Aromamarketing w Zwiadowca

VITPOL Rozwiązania dla Hoteli VITPOL Rozwiązania dla Hoteli
Rozwiązania dla hoteli
Firma VITPOL, została założona w 1999 roku i od tego czasu uczestniczyła w realizacjach wielu tematów związanych z dostawą oraz uruchamianiem rozwiązań dla hoteli. Od początku swojej działalności, stawiamy na najwyższy profesjonalizm zarówno naszych usług, jak też oferowanych produktów.
Lanwar Lanwar
Kosmetyki hotelowe, galanteria hotelowa, wyposażenie hoteli.
Kosmetyki hotelowe, galanteria hotelowa, wyposażenie hoteli, personalizacja, ekologiczne kosmetyki hotelowe, marki: Guerlain, Azzaro, Yves Rocher. Żele do dezynfekcji rąk z certyfikatem, płyny do dezynfekcji powierzchni, stacje do dezynfekcji rąk, ochrona przed koronawirusem.
Debiut Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. Debiut Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Systemy Higieniczne | Łódź | Warszawa | Dozowniki mydła i papieru
Jesteśmy jednym z pierwszych a obecnie największych autoryzowanych dystrybutorów koncernu Essity, światowego producenta artykułów higienicznych, znanego w Polsce ze sprzedaży produktów marki Tork.
KALA SP. Z O.O. KALA SP. Z O.O.
Profesjonalna aromatyzacja i neutralizacja zapachów | aromamarketing
PRODUCENT olejków zapachowych, odświeżaczy, żelowych wkładów i zawieszek zapachowych. Dostawca produktów i usług aromamarketingu. Centrala firmy mieści się w Legnicy (woj. dolnośląskie), ale obszarem działania firmy jest cała Polska i kraje sąsiadujące.
Mariusz Ambrozik Dar-Kam Mariusz Ambrozik Dar-Kam
HURTOWNIA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH
Zapewniamy profesjonalną i szybką obsługę, wspartą szeroką gamą działań promocyjnych i reklamowych w formie upustów cenowych. Największym uznaniem w opinii naszych klientów cieszy się realizacja trudnych, nietypowych kontraktów wymagających dużego wysiłku i pełnego zaangażowania oraz inwencji.
Puregreen PGDUO Magdalena Pec Puregreen PGDUO Magdalena Pec
Wielobranżowy sklep internetowy oraz dystrybutor sprzętu AGD
Misją, której się podjęliśmy, jest propagowanie zdrowego stylu życia. Jesteśmy świadomi tego, jak ważna jest prawidłowa profilaktyka zdrowotna. Oferowany przez nas asortyment, na który składają się między innymi: wyciskarki do soków, naturalne kosmetyki, zdrowa żywność, ekologiczne środki czystości
Hotel-Supply Hotel-Supply
Elektroniczne systemy zabezpieczeń dla hoteli
Firma WANO Solutions zajmuje się wyposażeniem obiektów hotelowych oraz technologicznym wsparciem przedsiębiorstw, instytucji i klientów indywidualnych. Projektujemy i konfigurujemy poszczególne systemy dostosowując je do potrzeb klienta. Zapewniamy montaż oraz uruchomienie sy...
Sueno Cosmetics Sueno Cosmetics
Kosmetyki i galanteria hotelowa
IHome jest polską firmą od 5 lat obsługującą największe polskie przedsiębiorstwa i instytucje państwowe. W tym okresie dostarczyliśmy ponad 4 500 000 produktów i zanotowaliśmy wskaźnik reklamacji na poziomie ułamka promila...
ACTIW Sp. z o.o. ACTIW Sp. z o.o.
Jedyna w Polsce naturalna bio-dezynfekcja
Nasz sekret? MOC NATURY! Proponujemy Państwu preparaty do naturalnej bio-dezynfekcji oraz urządzenia do automatycznego zamgławiania mgłą aktywną
AROMA PROJEKT Karolina Kurczak AROMA PROJEKT Karolina Kurczak
Aroma Projekt - Zapach dla Twojego Biznesu
Jesteśmy agencją marketingu zapachowego z 10 letnim doświadczeniem. Świadczymy usługi aromamarketingu i profesjonalnej aromatyzacji wnętrz, neutralizacji przykrych woni, aromatyzacji eventów i imprez oraz brandingu zapachowego. Działamy na terenie całej Polski.
Oferujesz rozwiązania dla rynku horeca?

Załóż konto i pozyskuj nowych klientów.
Bezpłatnie zaprezentuj firmę i realizacje.

Wypełnij formularz i porównaj oferty firm

Jak działa nasz serwis

Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.

Krok 1. Określasz jakiej usługi lub produktu szukasz

W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.

Krok 2. Znajdź zainteresowanych Wykonawców i Dostawców

Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.

Krok 3. Otrzymujesz niezobowiązujące oferty

Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.

{{trade.acquisition_initstep_title || trade.name}}

Odpowiedz na kilka pytań
Oferty są darmowe i niezobowiązujące

{{steps[activeStep].description}}

Uwaga: Możesz podać dodatkowe uwagi

Szukamy specjalistów dla Twojego Zapytania!

Wyszukujemy już dla Ciebie dostawców zgodnych z Twoim zapytaniem.

Wysłaliśmy na Twój adres e-mail {{form.user_data.email}} prośbę o potwierdzenie informacji.
Sprawdź swoją pocztę.

Dodaj załączniki

Dodaj zdjęcia lub projekt itp. Pomoże to firmom dopasować oferty specjalnie dla Ciebie.

Prosimy wybrać odpowiedź
Wstecz
Pomiń

Dołącz do firm oferujących {{trade.name}}

Czy na pewno chcesz zakończyć?
Utracisz wszystkie odpowiedzi.
Kontynuuj zapytanie
Przerwij zapytanie
Wybierz wersję uproszczoną.
Tylko pole opisu.
Więcej poradników na podobny temat
24.09.2023Anita Matuszek

Składniki zapachowe w aromamarketingu: pochodzenie, jakość i skuteczność

Natura kontra laboratorium: pochodzenie składników zapachowych Składniki zapachowe mogą mieć zarówno naturalne, jak i syntetyczne pochodzenie. Te pierwsze uzyskuje się z roślin, kwiat...


24.09.2023Anita Matuszek

Wykorzystanie aromamarketingu w e-commerce: jak zapach wpływa na zakupy online?

Zastosowanie aromamarketingu w środowisku online Aromamarketing, który tradycyjnie kojarzony jest z miejscami fizycznymi takimi jak sklepy, hotele czy restauracje, zyskuje coraz większą popu...


24.09.2023Anita Matuszek

Wykorzystanie aromamarketingu w eventach i targach: budowanie doświadczeń poprzez zapach

Zastosowanie aromamarketingu w organizacji wydarzeń Wydarzenia, takie jak eventy branżowe czy targi, to miejsca, gdzie uczestnicy szukają nie tylko informacji i produktów, ale także doświadc...


24.09.2023Anita Matuszek

Aspekty kulturowe aromamarketingu: jak różne kultury reagują na zapachy?

Zapachy a kulturowe kody emocjonalne Od wieków zapachy pełniły ważną rolę w kulturach na całym świecie, wpływając na rytuały, obrzędy i codzienne praktyki. Wpływ kulturowych preferencji na o...


24.09.2023Anita Matuszek

Wykorzystanie aromamarketingu w branży żywnościowej: wpływ zapachu na smak

Zmysł węchu a percepcja smaku Nie od dziś wiadomo, że nasz zmysł węchu odgrywa kluczową rolę w tym, jak postrzegamy smak. Około 80% tego, co postrzegamy jako smak, pochodzi właściwie z naszego zmys...


24.09.2023Anita Matuszek

Personalizacja w aromamarketingu: tworzenie spersonalizowanych doświadczeń dla klienta

Zrozumienie potrzeby personalizacji w dzisiejszym świecie Personalizacja stała się jednym z kluczy do skutecznego angażowania konsumentów w różnych branżach. Oczekiwania konsument&oac...