Bezpłatnie wyślij zapytanie

Podaj jakich firm i ofert szukasz

Firmy złożą Ci oferty

Porównaj ceny i ważne parametry

Kupuj taniej i lepiej

Zyskaj korzystniejsze warunki zakupu

Recepcje samoobsługowe
Otrzymaj Najlepsze Oferty od Firm
82 firm w tej kategorii
Zapytaj o ceny i koszty

Recepcje samoobsługowe w Zwiadowca

HORECA INTEGRATOR Sp. z o.o. HORECA INTEGRATOR Sp. z o.o.
Pełny concierge IT dla branży HoReCa
Horeca Integrator to innowacyjny projekt na rynku polskim, który łączy potrzeby informatyczne branży gastronomiczno-hotelarskiej.   Co nas wyróżnia? Być może pospolite, lecz prawdziwe stwierdzenie – podejście do biznesu. Nasza koncepcja prowadzenia firmy ewoluowała przez ...
InHotel InHotel
Partner LG, zamki hotelowe Hafele, minibary, sejfy..
Autoryzowany Partner telewizorów i systemów LG Electronics. Kontrola dostępu niemieckiej firmy Hafele. Kompleksowe wyposażenie pokojowe, łazienkowe, recepcyjne.
GAMUL Sp. z o.o. GAMUL Sp. z o.o.
GAMUL Sp. z o.o.
Zabezpieczamy i automatyzujemy najem krótkoterminowy. * cyfryzacja hotelu, SPA, basenu i restauracji * systemy zamków do apartamentów i hoteli * systemy zarządzania ogrzewaniem, klimatyzacją i prądem w apartamentach i na hotelach * Systemy bezprzewodowe offline i online * oprogramowanie do hoteli
Hotelgram Hotelgram
Cloudowy system hotelowy Hotelgram już w Polsce! PMS, CHM, IBE, WWW, MOBILE APPs
Właścicielem marki Hotelgram jest Previo s.r.o. - czeski potentat na rynku systemów hotelowych. Od kilkunastu lat obsługujemy już niemal 6000 obiektów korzystających z różnych produktów i usług firmy. Od 2017 roku jesteśmy obecni też w Polsce wraz z lokalnym zespołem dystrybucji i wsparcia.
HTV Polska profesjonalna firma specjalizująca się w doradztwie i budowie systemów telewizji hotelowej w zakresie: - Pole antenowe - Budowa i konfiguracja stacji czołowej - Sprzedaż i montaż telewizorów hotelowych - Serwis instalacji antenowo telewizyjnej
Ornago Sp. z o.o. Ornago Sp. z o.o.
Dotykačka. Twój nowy, lepszy system POS online. Łatwiejszy w użyciu niż kasa.
Dotykačka jest dostawcą innowacyjnego systemu POS online nowej generacji, cieszącego się zaufaniem tysięcy europejskich klientów – małych i średnich firm z sektorów takich jak gastronomia, handel detaliczny, usługi i hotelarstwo.
Gip Sp. z o.o. Gip Sp. z o.o.
Systemy hotelowe i gastronomiczne
Firma powstała w 1989 roku jako pionier na rynku oprogramowania hotelowego. Obecnie z systemów GiP korzysta kilkuset klientów, zarówno pojedyncze hotele, restauracje jak i obiekty sieciowe. GiP tworzą profesjonaliści, którzy pomogą wybrać rozwiązanie idealnie dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.
UPC Polska Sp. z o.o. UPC Polska Sp. z o.o.
Kompleksowe rozwiązania dla hoteli: telewizja, internet, usługi głosowe
UPC jest częścią Liberty Global, światowego lidera w dziedzinie dostarczania usług telewizji i szerokopasmowego Internetu. Liberty Global inwestuje w infrastrukturę i rozwiązania, które pozwalają Klientom grupy w pełni korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań rewolucji cyfrowej.
Everpress Sp. z o.o. Everpress Sp. z o.o.
Everpress Sp. z o.o.
Nasza spółka powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie firm IT które tworzą innowacyjne rozwiązania. Naszym głównym zadaniem jest , promowanie, marketing produktu oraz jego skalowanie.
Oracle Polska Sp. z o.o. Oracle Polska Sp. z o.o.
Specjalistyczne systemy informatyczne dla hotelarstwa i gastronomii
Micros Fidelio Polska Sp. z o.o. jest dystrybutorem oprogramowania Micros Fidelio na terenie naszego kraju. Działalność firmy skupia się na kompleksowej obsłudze informatycznej hoteli, obiektów gastronomicznych i uzdrowisk oferując specjalistyczne oprogramo...

Wypełnij formularz i porównaj oferty firm

Jak działa nasz serwis

Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.

Krok 1. Określasz jakiej usługi lub produktu szukasz

W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.

Krok 2. Znajdź zainteresowanych Wykonawców i Dostawców

Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.

Krok 3. Otrzymujesz niezobowiązujące oferty

Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.

{{trade.acquisition_initstep_title || trade.name}}

Odpowiedz na kilka pytań
Oferty są darmowe i niezobowiązujące

{{steps[activeStep].description}}

Uwaga: Możesz podać dodatkowe uwagi

Szukamy specjalistów dla Twojego Zapytania!

Wyszukujemy już dla Ciebie dostawców zgodnych z Twoim zapytaniem.

Wysłaliśmy na Twój adres e-mail {{form.user_data.email}} prośbę o potwierdzenie informacji.
Sprawdź swoją pocztę.

Dodaj załączniki

Dodaj zdjęcia lub projekt itp. Pomoże to firmom dopasować oferty specjalnie dla Ciebie.

Prosimy wybrać odpowiedź
Wstecz
Pomiń

Dołącz do firm oferujących {{trade.name}}

Czy na pewno chcesz zakończyć?
Utracisz wszystkie odpowiedzi.
Kontynuuj zapytanie
Przerwij zapytanie
Wybierz wersję uproszczoną.
Tylko pole opisu.

Bez wątpienia, recepcja jest najbardziej reprezentatywnym miejscem w hotelu. Każdy gość ma z nią do czynienia już na samym wstępie, zanim jeszcze otrzyma elektroniczną kartę do pokoju. Jednocześnie, także w tej kwestii technologia odgrywa coraz ważniejszą rolę. Coraz popularniejsze są recepcje samoobsługowe. To rozwiązanie, które znacznie wspiera personel, a także w łatwy sposób ułatwia komunikację i kontakt z gościem.

Większa dostępność i szybsza obsługa

Samoobsługowa recepcja może być wspierana przez załogę hotelu, natomiast może być w pełni do usług gości w godzinach nocnych. Bez wątpienia, samoobsługowa recepcja pozwala na zmniejszenie kosztów hotelu, jednocześnie skraca czas obsługi gościa, który to ma znaczny wpływ na odbiór hotelu jako całości. 

Recepcje samoobsługowe usprawniają pracę recepcji, a także sprawiają, że wizerunek hotelu jest bardziej innowacyjny, nowoczesny. To doskonałe rozwiązanie dla wszystkich hoteli, które pragną być postrzegane jako idące z duchem czasu i korzystające z najnowocześniejszych rozwiązań technicznych. Samoobsługowe recepcje można dowolnie dostosować, zarówno pod względem rozmiaru, sposobu montażu oraz koloru, a także od kwestii technicznej. Możliwe jest wbudowanie modułu kuponów lojalnościowych, a także terminali płatniczych. 

Oszczędność na personelu

Samoobsługowe recepcje pozwalają na zameldowanie oraz wymeldowanie gościa bez uczestnictwa członka recepcji. W tym procesie taka samoobsługowa recepcja wydaje kartę lub też drukuje kod do zamków elektronicznych - wszystko w zależności od potrzeb klienta. Bez wątpienia, ogromnym atutem takiego rozwiązania jest ogromna dostępność i  intuicyjność, a także uniwersalność - bez problemu można zmienić język aplikacji, co jest o wiele prostsze niż w przypadku pracownika recepcji. 

Przestrzeń reklamowa

Przestrzeń samoobsługowej recepcji można także pełnić funkcję reklamową lub marketingową. Na monitorze mogą być dostępne informacje o dodatkowych zabiegach, spa też usługach gastronomicznych lub też po prostu informacje o dodatkowych pakietach weekendowych. 

Uzupełnienie aranżacji holu

Decydując się na recepcję samoobsługowym, warto pamiętać przede wszystkim o tym, aby współgrała ona ze stylem istniejącym już w hotelu. Aranżacja pomieszczeń, zwłaszcza holu, musi z nią współgrać. Zarówno pod względem kolorystyki jak i stylu - innowacyjny hotel powinien jednoznacznie mówić jednym głosem, że jest miejscem dostępnym, nowoczesnym, gdzie każdy poczuje się komfortowo.