System nomee jest w pełni konfigurowalny dla każdego lokalu, włączamy lub wyłączamy funkcje i dostosowujemy go do Ciebie tak by był w pełni optymalny
System nomee składa się z:
Aplikacja zainstalowana na urządzeniu w twoim lokalu na której dokonujesz sprzedaży.
Panel administracyjny dostępny w chmurze - tutaj przeglądasz raporty oraz ustawiasz wszystko.
Urządzenia dodatkowe jak drukarka fiskalna, bonowa, podłączasz do aplikacji sprzedażowej lub integrujesz przez API.
Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.
W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.
Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.