Wykładziny dywanowe stanowią najczęstsze rozwiązanie w hotelowych korytarzach oraz pokojach. Niewątpliwie bardzo ważny czynnikiem w ich wyborze jest komfort oraz prestiż, a także wyciszenie pomieszczenia.
Wykładzina hotelowa Loft Life Grand 880.Kolor i wzór oczywiście są ważne, ale to zdecydowanie nie jest jedyny czynnik, jaki trzeba wziąć przy wyborze wykładziny podłogowej. Istnieje wiele rodzajów wykładzin różniących się materiałem, technologią wykonania i parametrami funkcjonalnymi. Każdy z nich nadaje się do innego rodzaju pomieszczeń w obrębie danego obiektu.
Jeżeli decydujesz się na samodzielny wybór wykładziny do danego pomieszczenia, łatwo popełnić błąd. jeżeli nie uwzględniasz porad fachowców i upierasz się przy jakimś wzorze, zupełnie nie zwracając uwagi na typ wykładziny, również możesz popełnić błąd.
Czynników, które składają się na popularność obiektu noclegowego, jest wiele – począwszy od cen, przez lokalizację, na jakości obsługi kończąc. Niemniej istotny jest wystrój – to on decyduje o tym, w jaki sposób goście postrzegają hotel. Istotną rolę w sposobie urządzenia hotelu odgrywa pokrycie podłóg. Najczęściej jest to wykładzina hotelowa. Jak wybrać optymalną?
Wykładziny hotelowe łączą cechy wykładzin domowych czyli miękkość, komfortową atmosferę oraz obiektowych. Dlatego muszą być wytrzymałe, łatwe w czyszczeniu i dostosowane do dużego natężenia ruchu. Dlatego dobór odpowiedniego modelu nie jest tak prosty, jak mogłoby się wydawać.
Wykładzina Dream 710 marki SmartStrand w sali konferencyjnej.Pierwszą rzeczą, na którą zwraca uwagę gość po przybyciu do hotelu jest ogólna atmosfera miejsca. Liczy się pierwsze wrażenie, które wywrze na nim już recepcja, a później sam pokój. Pojawia się pytanie, czy wykładzina do hotelu sprawdzi się w każdej recepcji? Zasadniczo: tak. Odpowiednio dobrany do dużej przestrzeni hallu wzór wykładziny dywanowej ociepli przestrzeń i nada jej przyjaznego charakteru. Niemniej jednak, pamiętaj, że jeśli zdecydujesz się na wykładzinę w przestrzeni recepcyjnej, powinieneś zastosować model o krótkim, dobrej jakości włosiu. Czyli gęstym, a jednocześnie odpornym na uszkodzenia. Zapewnij także częste odkurzanie – w sezonie jesienno-zimowym nawet kilka razy w ciągu dnia. Zadbaj o montaż specjalnych wycieraczek systemowych na wejściu do obiektu. Wtedy goście, zanim postawią pierwszy krok na wykładzinie, automatycznie oczyszczą swoje obuwie z większości wilgoci, błota oraz innych zabrudzeń.
W obiektach od 3 gwiazdek wzwyż wykładziny do hotelu to obowiązkowy element aranżacji ich przestrzeni. Choć same kafelki są znacznie łatwiejsze do utrzymania w czystości, wprowadzą do pokoju „chłodną” atmosferę, która nie sprzyja dobremu samopoczuciu gości. Wykładzina powinna więc zostać ułożona i w części salonowej, i przedpokojowej, i sypialnej. Jedyny wyjątek to oczywiście łazienka, gdzie stylowe kafle są jak najbardziej mile widziane.
Wykładzina SmartStrand Romance 890 w pokoju hotelowym.Dobierając wykładziny hotelowe, koniecznie zwróć uwagę na design, który oferują. Rozważając wzornictwo, weź pod uwagę:
Tym, co różni wykładziny do hotelu od domowych, jest także stopień ich odporności na ścieranie, uszkodzenia mechaniczne oraz intensywną eksploatację. Biorąc pod uwagę to, że zarówno pokój hotelowy, jak i strefa recepcyjna czy też korytarze będą przemierzane każdego dnia przez setki gości – nie można pozwolić sobie na kompromisy jakościowe. Zły typ splotu, słabej klasy materiał wykonania czy nieodpowiednia gęstość zaowocuje szybkim powstaniem przetarć. W efekcie prowadzi to koniecznością wymiany wykładziny na nową. Lepiej zatem od razu zainwestować w dobrej klasy produkt, a tym sposobem zyskać podwójnie.
Wybór odpowiedniej marki wykładzin hotelowych ma znaczenie przede wszystkim z uwagi na ich jakość oraz wytrzymałość. Sprawdzony producent, taki jak SmartStrand jest najlepszą gwarancją, że wykładzina hotelowa sprosta wszystkim wymogom technicznym, a więc:
Jak zatem wybrać idealną wykładzinę dywanową? Od tego, jakie zostaną zamontowane produkty, zależy ostateczny efekt aranżacyjny przestrzeni. Co za tym idzie – opinia gości o obiekcie hotelowym.
Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.
W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.
Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.