SPECJALIŚCI W DOBORZE I NOWOCZESNEJ DYSTRYBUCJI ŚRODKÓW BHP
Usługi Cribspot® to nowoczesne spojrzenie na proces dystrybucji, zarówno na terenie Fabryki, jak i w retailingu. To największa sieć urządzeń w Polsce. W jej ramach działa już blisko 400 automatów w Polsce i za granicą. To najbardziej dopracowane metody optymalizacji dystrybucji, nowoczesne raporty oraz 100% dostępność umówionych produktów.
Usługa Cribspot® pozwala na całkowitą kontrolę i uporządkowanie dystrybucji artykułów. Osiągany jest cel, który przyświeca każdej optymalizacji: bezpośrednio na wymierne spadki zużycia, a co za tym idzie przynosi wymierne oszczędności.
Podstawową funkcją szaf vendingowych jest wydawanie produktów. Wygoda obsługi jest zapewniona przyjaznym oprogramowaniem, które pozwala jednocześnie na przydzielanie poszczególnym osobom dostępu tylko do wybranych produktów oraz nakładanie na pobory ograniczeń ilościowych. Jedną z wielu zaleta automatyzacji wydań produktów, jest możliwość szczegółowego ewidencjonowania poborów.
System analiz danych Cribspot® BI, to odpowiedź na analityczne potrzeby pracowników Działów Zakupu w nowoczesnych firmach. System służy analizowaniu zużycia produktów BHP w przedsiębiorstwach. Oprogramowanie pozwala na bardzo szerokie metody generowania raportów.
Połączenie historii wszystkich wydań w zakładzie z bardzo szczegółowymi danymi dotyczącymi firmy: lista wydziałów, stanowisk, gniazd czy MPK to tylko początek możliwości oprogramowania! Kompatybilność systemu z programem Microsoft Excel zadowoli analityków każdego szczeblu.
Obsługujemy fabryki w całej Polsce.
Dostarczamy w Europie!
Pozycja lidera pozwala na budowę
najlepszej bazy produktowej.
To my wprowadzamy najwięcej nowości na rynku BHP!
Znajdujemy rozwiązania, które zapewniają:
SIECI ORAZ CENTRA HANDLOWE
Świat idzie do przodu, jest szybszy i bardziej zaawansowany niż dekadę temu. Nowe technologie wypierają stare konwencjonalne rozwiązania, dlatego determinuje to nas do kreowania nowych rozwiązań, wdrożenie zmian technologicznych np. z wykorzystaniem urządzeń Cribspot®, które pozwalają dalej rozwijać się biznesowo, mimo zmieniających się warunków społecznych. Dodatkowo, rozwiązania Cribspot® idealnie wpisują się w strategię optymalizacji i automatyzacji procesów sprzedażowych i logistycznych.
GWARANTUJĄ CIĄGŁOŚĆ BIZNESOWĄ PODMIOTÓW HANDLOWYCH.
Sieci oraz Centra handlowe to globalny biznes ale również pojedyncze placówki detaliczne. Dynamicznie zmieniające się trendy oraz uwarunkowania ekonomiczne, spowodowały, że branża rynku detalicznego została poddana ekonomicznemu ryzyku oraz zmianom.
I PRZEKONAJ SIĘ O NASZYCH REZULTATACH
Klient miał problem z dystrybucją produktów BHP. Głównym powodem problemu było niewłaściwe funkcjonowanie dotychczasowego automatu oraz jego niska sprawność. Poprzedni automat był wyposażony w fizyczne przyciski, które często nie działały. Automat był wadliwie skonfigurowany, przez co brakowało wielu artykułów BHP dla użytkowników. Dodatkowo występował problem z komunikacją osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie tego automatu, ponieważ nie było opcji serwisu/supportu.
Na początku poznaliśmy potrzeby Klienta wraz z problemami, jakimi się mierzył. Ustaliliśmy naszą wizję współpracy oraz usługi, które zautomatyzują wydawanie ŚOI. Wdrożyliśmy maszyny w dwóch lokalizacjach w czasie 10 tyg.
Wdrożyliśmy 3 maszyny vendingowe i zapewniliśmy użytkownikom pełną kontrolę nad nimi. Zapewniliśmy Klientowi automatyczne raporty o stanie oraz o zużyciu artykułów w automatach. Zaimplementowaliśmy również usługę pakowania automatów, dzięki czemu Klient nie wykonuje już tej czynności.
Wprowadziliśmy łącznie 3 maszyny, dzięki czemu każdy użytkownik ma ciągły dostęp do artykułów BHP. Dzięki pracy automatów przez 24 godziny na dobę oraz poprzez wdrożenie artykułów BHP premium osiągnęliśmy wspólnie z Klientem oszczędność zużycia artykułów o około 35%. Zainstalowaliśmy również automaty typu wrzutnia, co dodatkowo pozwala Klientowi zwracać zużyte artykuły, które docelowo trafią do czyszczenia oraz do ponownej eksploatacji. Dodatkowo przyczyni się do zwiększenia dbałości o środowisko.
Każdy użytkownik ma teraz stały dostęp do artykułów BHP - 24 godziny na dobę, dzięki czemu w bezpieczny sposób może rozpocząć swoje obowiązki. Kierownictwo ma pełną kontrolę nad wydawanymi artykułami oraz usługę, która polega na stałym cyklicznym uzupełnianiu automatu, tak aby każdego dnia zapewnić niezbędne artykuły do pracy.
3
Klient szukał rozwiązania polegającego na stałej dystrybucji narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy, które w pełnej kontroli da użytkownikom możliwość pobierania i zwracania narzędzi z maszyny 24 godziny na dobę.
Proces rozwiązania problemu firmy z Wrocławia polegał na zapoznaniu się z narzędziami, które Klient potrzebował dystrybuować, dopasowaniu odpowiedniego automatu, tak aby zużycie ustalone przez Klienta było adekwatne do wielkości maszyny. Ważne było również, żeby między cyklami pakowania nie zabrakło narzędzi w automacie. Na etapie analizowania narzędzi określiliśmy Klientowi rozwiązanie dotyczące komfortowego pobierania narzędzi oraz wsparcia supportu, do którego każdy użytkownik może się zgłosić w sprawie funkcjonowania automatu.
Wdrożyliśmy maszynę oraz zapewniliśmy dostęp do niej 24 godziny na dobę. Automat został zainstalowany w ciągu komunikacyjnym, co wpłynęło pozytywnie na skrócenie czasu pobierania narzędzi. W maszynie zostały zainstalowane pianki uszczelniające, dzięki czemu użytkownik może w łatwiejszy sposób pobrać drobne narzędzia.
Określona liczba pracowników otrzymała dostęp do narzędzi przez całą dobę. Usprawniony został system estymacji stanów magazynowych, dzięki czemu Klient jest w stanie na bieżąco je kontrolować. Ograniczona została również liczba narzędzi w obiegu.
Klient zgłosił się do nas w temacie rozwiązania dotyczącego przechowywania kluczy do wózków widłowych, wszelakich elektronarzędzi z możliwością ładowania, oraz zwrotu danego produktu. Głównym problemem, który występował u Klienta, był brak identyfikacji pobranych rzeczy oraz kontrola czy dany produkt został zwrócony, ewentualnie kto go posiada w danym momencie.
Na początku określiliśmy problem Klienta, zapoznaliśmy się z listą użytkowników oraz listą narzędzi, które muszą znaleźć się w automacie, po czym wykonaliśmy pomiary wszystkich narzędzi w celu określenia odpowiednich wymiarów skrytek. Następnie nadszedł czas na przedstawienie i wybranie odpowiednich funkcji, które pomogą Klientowi zarządzać automatem oraz umożliwią mu pełną kontrolę nad artykułami.
Realizacja polegała na przygotowaniu dla Klienta maszyny „skrojonej pod wymiar” oraz określoną ilość skrytek. Automat został zaprogramowany pod określonych użytkowników, którzy mają dostęp do pobrania oraz zwrócenia narzędzi. Ponadto na prośbę Klienta zastosowaliśmy funkcje informacyjne o statusie narzędzi oraz automatyczne raporty o pobranych rzeczach.
Każdy użytkownik, który otrzymał dostęp do maszyny, ma możliwość łatwego pobrania danego artykułu. Dodatkowo, elektronarzędzia, które zostały umieszczone w schowku, mają możliwość ładowania baterii poprzez zainstalowane gniazdo elektryczne. Pracownik rozpoczynający pracę, ma pełni funkcjonalne narzędzia, co pozwala na ciągłość pracy. Dodatkowe funkcje pozwalają na określenie użytkownika, będącego obecnie w posiadaniu danego pobranego narzędzia. Uruchomione zostały również alerty informujące użytkownika o obowiązku zwrócenia narzędzia.
1
Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.
W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.
Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.