{{trade.parent_id ? trade.name : 'Katalog branżowy'}}
powrót do: {{trade.parent_trade.parent_id ? trade.parent_trade.name : 'Katalog branżowy'}}{{item.name}}
VISIONTIME to firma, która koncentruje się na dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań informatycznych dla obiektów hotelowych. Jest przedstawicielem i dystrybutorem uznanych i rozpoznawalnych na rynku hotelowym marek takich jak: OMNITEC SYSTEMS (system kontroli dostępu – elektroniczne zamki hotelowe), protel hotelsoftware GmbH (oprogramowanie hotelowe), rmanager Hospitality (system informatyczny do zarządzania restauracjami), Planet payments (systemy płatności) oraz Roommatik (hotelowe kioski samoobsługowe check-in/check-out).
Przesłanie jakie kierujemy do naszych klientów brzmi: „You have VISION, we have TIME to make it real”. W dzisiejszych świecie każdy Klient ma specyficzne i niestandardowe wymagania. Standardowe rozwiązania i masowe produkty nie są w stanie im sprostać. Dlatego w naszej strategii założyliśmy współpracę z innowacyjnymi firmami z rozpoznawalną na rynku europejskim marką oferującą nowoczesne rozwiązania, które w prosty sposób dają się dostosować do oczekiwań Klientów.
Dostarczamy systemy do zarządzania hotelami, spa oraz gastronomią, Wdrażamy rozwiązania dopasowane do potrzeb klienta. Podejmujemy się nietypowych wdrożeń.
"Wsparcie IT dla hoteli - jednej dostawca wszystkie potrzebne rozwiązania!"
- SYSTEMY KONTROLI DOSTĘPU (ZAMKI ELEKTRONICZNE, WYŁĄCZNIKI PRĄDU, TERMINALE ŚCIENNE, MINIBARY, SEJFY ETC.)
- SYSTEMY ZARZĄDZANIA HOTELEM, GASTRONOMIĄ, SPA & WELLNESS
- SAMOOBSŁUGOWE KIOSKI CHECK-IN/CHECK-OUT
- KONSULTING W BRANŻY HOSPITALITY
- PŁATNOŚCI PLANET
System rmanager Hospitality - praktyczne narzędzie informatyczne, wychodzące naprzeciw rzeczywistym problemom i potrzebom właścicieli restauracji. Dzięki przyjaznej i intuicyjnej obsłudze, pełnej kontroli sprzedaży i zachowań kelnerów, kontroli kosztów produkcji, kontroli rozliczeń z kontrahentami oraz elastycznemu raportowaniu system rmanager Hospitality stanowi narzędzie, które znacząco przyczynia się do wzrostu wydajności i rentowności restauracji.
Zarządzanie siecią hoteli oraz indywidualnymi obiektami hotelowymi na najwyższym poziomie dzięki zastosowaniu oprogramowania firmy protel. Protel OnPrem i Cloud to grupa produktów, z której każdy hotelarz wybierze rozwiązanie najbardziej odpowiedni dla siebie. Niezależnie od tego, czy mówimy o małym, średnim, dużym hotelu, o sieci hoteli czy też grupie marketingowej; skrojony na miarę system zarządzania hotelem protel spełni oczekiwania każdego ambitnego właściciela, managera i pracownika recepcji.
Omnitec Systems
Wygodny dla gości i personelu. Omnitec Systems w hotelu łączy w sobie maksimum komfortu i bezpieczeństwa dla Państwa gości z minimum nakładów na zarządzanie: uprawnienia do dostępu do drzwi Państwa obiektu można wygodnie rozdzielić i zarządzać nimi już na samym wejściu. I to zarówno do każdego pokoju, jak też do wejścia głównego, wejścia dla personelu, dla dostawców i do wejść dodatkowych, aż po garaż podziemny. Można łatwo i elastycznie wyznaczyć, kto ma dostęp do których drzwi. Zastosowanie Omnitec Systems nie kończy się na drzwiach do pokoju. Można uwzględnić wszystkie inne drzwi: zarówno zamykane na klucz drzwi do szaf, jak też sejf meblowy, dostęp do garażu podziemnego lub do windy. Dzięki Omnitec Systems można również zaoszczędzić koszty energii: jeżeli w danym pokoju nie ma nikogo, wyłączane są wszystkie obwody elektryczne. Kompleksowe rozwiązania realizujemy przy współpracy partnerów z sieci hoteli i oferentów oprogramowania dla hoteli.
Omnitec Systems W BIURZE
Omnitec Systens w biurze łączy w sobie maksimum komfortu i bezpieczeństwa z minimum nakładów na zarządzanie: uprawnienia do dostępu do drzwi Państwa przedsiębiorstwa można wygodnie rozdzielić i zarządzać nimi. I to zarówno do każdego biura czy pomieszczeń socjalnych, jak też do wejścia głównego, wejścia dla personelu, dla dostawców i do wejść dodatkowych ? aż po garaż podziemny. Można łatwo i elastycznie wyznaczyć, kto ma dostęp do których drzwi.
Korzyści dla obiektu:
- wygoda: centralne zarządzanie dostępem dla gości, pracowników i pracowników zewnętrznych.
- bezpieczeństwo: uniemożliwienie nieuprawnionego dostępu, każdy klucz jest niepowtarzalny.
- ekonomiczność: pozwala redukować koszty pracownicze.
- niewielki zakres konserwacji: zasilanie akumulatorowe.
- rozszerzenie wyposażenia: w każdej chwili we wszystkich istniejących drzwiach.
- możliwość rozbudowy: w każdej chwili o dodatkowe podzespoły.
Rozwiązanie zmieniające sposób obsługi gościa w hotelu, zastępujące bądź uzupełniające tradycyjną recepcję. Check in można dokonać samodzielnie jeszcze przed przyjazdem do hotelu np. w domu lub w drodze do hotelu, za pomocą przeglądarki internetowej lub telefonu komórkowego lub bezpośrednio w hotelu za pomocą kiosku check in. Świat zmierza w kierunku automatyzacji procesów. Rozwiązanie Roommatik wpisuje się w te trendy.
Rozwiązanie to nie zastępuje informatycznego systemu hotelowego lecz go uzupełnia, przez co w łatwy sposób można je zaadaptować w istniejących obiektach. Nie wiąże się to bowiem z koniecznością wymiany systemu hotelowego. Telefon, który może być platformą samoobsługowego check in posiada w ręku niemalże każdy gość hotelowy. Wykorzystujemy więc w ten sposób urządzenie, które gość hotelowy zna i używa na co dzień. Nasze doświadczenia wskazują, że procesu samoobsługowego check in może dokonać nawet 100% gości hotelowych co pozwala na redukcję personelu hotelowego. Oferowane rozwiązanie rozpozna gościa, zamelduje go, zrealizuje płatność, wyda klucz do pokoju, wystawi fakturę za pobyt i dokona procedury check out.
Procedury check in spełniają wymogi prawne. Płatność samoobsługowa kartami płatniczymi jest zgodna z wymogami prawa polskiego i przeszła niezbędną certyfikację centrum autoryzacji płatności. Szanujemy prywatność gościa dlatego nie przechowujemy jego danych a wykorzystujemy jedynie zgromadzone w systemie hotelowym dane tylko na czas pobytu gościa.
Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.
W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.
Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.