Hotel i Restauracja „Maria” położony jest zaraz przy wjeździe do Wałbrzycha (od strony Wrocławia). Oferujemy komfortowe noclegi w apartamentach i pokojach w atrakcyjnych cenach.
W naszym sąsiedztwie znajduje się:
Dysponujemy miejscami noclegowymi w pokojach 1-, 2-, 3-osobowych oraz w apartamentach.
Polecamy naszą restaurację urządzoną w stylu staropolskiej wsi Giedlarowa, skąd pochodzi żona współwłaściciela hotelu i restauracji, Pani Maria.
Nasz obiekt składa się z kompleksu sal o różnorodnym stylu: od staropolskiego, poprzez bankietowy, aż po Western Pub wprost z Dzikiego Zachodu. Na naszym terenie znajduje się oryginalna Restauracja Japońska „Mikawa”.
Organizujemy zarówno małe, prywatne lub biznesowe spotkania, jak i konferencje, bankiety i bale nawet dla 600 osób. Jesteśmy w stanie zorganizować na naszym terenie także spotkania plenerowe dla 2000 osób.
Serdecznie zapraszamy!
Hotel – Restauracja Mari, to nie tylko komfortowe miejsce noclegowe, wyśmienita kuchnia i wspaniałe centrum odnowy biologicznej, to także idealne miejsce na organizację szkoleń, konferencji, seminariów, spotkań biznesowych oraz imprez okolicznościowych.
Hotel MARIA zdobył uznanie i wierność swoich klientów najwyższym poziomem świadczonych usług, bezpieczeństwem, wygodą i niezapomnianym klimatem. Hotel dysponuje miejscami noclegowymi w pokojach 1, 2 lub 3 osobowych i w apartamentach. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizory z telewizją cyfrową, telefon oraz bezpłatny dostęp do Internetu. W apartamentach, a także w niektórych pokojach znajdują się w pełni wyposażone aneksy kuchenne. Łazienki w apartamentach, a także w części pokoi wyposażone są w wanny z hydromasażem.
Do Państwa dyspozycji pozostawiamy basen, jacuzzi, grotę solną oraz Świat Saun.
Naszym Gościom zapewniamy bezpłatny parking dozorowany i monitorowany
Restauracja
Z całą pewnością możemy pochwalić się naszą restauracją, której staropolski klimat zachwycił wielu gości nie tylko z naszego kraju. Oprócz wyśmienitych potraw oferujemy Państwu wystrój sali stylizowany na wzór staropolskiej wsi Giedlarowa, skąd pochodzi żona właściciela Hotelu i Restauracji, pani Maria.
Na bardziej intymne spotkania, polecamy dyskretny kącik dla zakochanych, romantycznie odgrodzony od świata deszczową kurtyną.
Restauracja może jednorazowo przyjąć 130 osób. Druga sala, gdzie odbywają się szkolenia, narady i bankiety to sala "Kominkowa", która ugości ok. 60 osób, a swoim stylem przypomina staropolskie salony myśliwskie.
BIZNES
Hotel Maria*** specjalizuje się w kompleksowej i profesjonalnej obsłudze eventów firmowych. Ze względu na szeroką ofertę i atrakcyjne usytuowanie jest idealnym miejscem, w którym firmy mogą zlecić obsługę konferencji, szkolenia, spotkania biznesowego czyimprez integracyjnych Przygotowaliśmy dla Państwa klimatyzowane sale konferencyjne, wyposażone w sprzęt audiowizualny. Różne wielkości sal, dowolność ustawienia: bankietowego, teatralnego i szkolnego daje możliwość prowadzenia u nas zarówno dużych konferencji firmowych dla ponad 500 osób jak i kameralnych warsztatów.
W trakcie szkolenia lub konferencji proponujemy pełny serwis gastronomiczny- bufety kawowe, coctailowe, lunch, kolacje, bankiety, rauty.
BANKIETY:
Serdecznie zapraszamy Państwa do skorzystania z naszych usług w zakresie organizacji bankietów, przyjęć, lunchy i imprez integracyjnych, które są miłym i często niezbędnym dodatkiem do spotkań biznesowych, konferencji i szkoleń.
Przy specjalnej okazji dla uczczenia ważnego wydarzenia lub osoby zorganizujemy dla Państwa bankiet na najwyższym poziomie proponując menu godne takiego spotkania.
Na terenie naszego obiektu obok restauracji specjalizującej się w kuchni staropolskiej i europejskiej, istnieje restauracja japońska „Mikawa”, której domeną są owoce morza, a sushi tworzone jest według oryginalnej japońskiej receptury i zgodnie z wielowiekową tradycją.
Bankiet – w zależności od liczby uczestników – zorganizujemy dla Państwa albo w kameralnej Sali Kominkowej, nieco większej Sali Złotej, Sali Balowej, Sali Pałacowej,salach Mała i Duża Marysieńka gdzie odbywają się najbardziej prestiżowe spotkania. Zarówno scenariusz bankietu, jak i menu omawiamy bardzo szczegółowo z naszymi klientami. Uwzględniamy przy tym indywidualny charakter takiego wydarzenia i jego specyfikę.
SPOTKANIA INTEGRACYJNE:
W życiu każdego przedsiębiorstwa, instytucji i firmy jest czas na wytężoną pracę i wysiłek konieczny do realizacji celów. Jest też czas, gdy w swobodnej atmosferze dokonuje się integracja załogi. Również i w tym zakresie możemy Państwu zaproponować współpracę. Posiadamy znakomicie nadającą się do tego celu Salę Westernową urządzoną w stylu saloonu z Dzikiego Zachodu. Już wielokrotnie była ona miejscem zabawy dla różnych firm. Przygotujemy dla Państwa imprezę integracyjną, zadbamy o odpowiednią oprawę muzyczną i inne atrakcje,. Na Państwa życzenie możemy także sprowadzić wybraną gwiazdę estrady: wokalistę, kabaret itp.
IMPREZA PLENEROWA:
Dysponujemy również malowniczo położonym, zadaszonym obiektem plenerowym, w którym odbywają się imprezy integracyjne do 3 000 osób. Jest on wyposażony w ławy, stoły, częściowo zadaszony. Posiadamy kilka stanowisk z grillami, roll-barami. W trakcie imprez możliwe jest wzbogacenie oferty rekreacyjnej o różne atrakcje, jak: rodeo na byku (mechanicznym), jazda na quadach, zabawa zdalnie sterowanymi mini monster truckami, cassino, czy też stworzenie miasteczka zabaw dla dzieci. Często spotkaniom terenowym towarzyszy zespół muzyczny lub DJ, a wieczór uświetnia pokaz ogni sztucznych. Zabawa okraszona jest grillowaniem i chłodnym piwem.
CATERING:
Zapraszamy do skorzystania z niezwykle atrakcyjnej oferty cateringowej. Przygotujemy, dowieziemy i z przyjemnością zrealizujemy u Państwa w Firmie każdą formę spotkania. Bogaty asortyment dań, profesjonalna obsługa, kreatywność i elastyczność w stosunku do Państwa potrzeb. Dostarczymy do Państwa instytucji lub firmy każdy zamówiony u nas posiłek poczynając od wykwintnych kanapek śniadaniowych, lunchu na obsłudze bankietu kończąc. Dysponujemy profesjonalnym sprzętem cateringowym, fachową obsługą oraz dobrymi pomysłami w kwestii doradztwa przy organizacji imprez.
Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.
W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.
Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.