O firmie
Dobre, bo polskie. Jesteśmy całkowicie polską firmą, zatrudniamy polskich specjalistów, płacimy podatki w naszym kraju. Oferujemy własne produkty i rozwiązania z możliwością ich dostosowania do potrzeb każdego klienta.
Powstanie
bt electronics działa na rynku polskim od 1995. roku. Początkowo jako oddział firmy zewnętrznej, później zarejestrowana jako samodzielna spółka. W swoim portfolio mamy wiele ciekawych rozwiązań, takich jak automatyczna recepcja, system zarządzania hotelem, system wsparcia portiera, system automatycznej identyfikacji kluczy, oraz wiele innych.
Co robimy?
Firma bt electronics to zespół najwyższej klasy specjalistów z dziedziny elektroniki, mechaniki precyzyjnej, telekomunikacji i informatyki, tworzących z pasją i chętnie podejmujących nowe wyzwania. Uwagę naszą skupiamy przede wszystkim na odbiorcach, których potrzeby wymagają indywidualnego, niestandardowego podejścia do przedstawianego zagadnienia. Wszystkie nasze produkty staramy się dostosowywać do specyficznych warunków panujących w danym przedsiębiorstwie.
Homatic
Naszym najnowszym produktem jest System Inteligentnego Zarządzania Hotelem - Homatic. Zainstalowanie Systemu pozwala na zmniejszenie kosztów eksploatacji obiektu, poprzez ograniczenie zużycia energii elektrycznej, ogrzewania, kosztów związanych z obsługą i usterkami. W obiekcie będzie funkcjonować kontrola dostępu do pomieszczeń gości oraz obsługi, co pozwoli m.in. na wyeliminowanie kradzieży, usprawnienie pracy działu housekeepingu oraz recepcji. System jednocześnie ma wbudowaną rejestrację czasu pracy (RCP) co pozwoli efektywnie zaplanować i rozliczyć z zadań obsługę (np. czas pracy sprzątaczki w poszczególnych pokojach i innych pracowników). Dodatkowo w przystępny sposób generuje raporty które można wykorzystać w bieżącej analizie oraz w planowaniu (np. zakupy środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych). Posiada o wiele więcej funkcjonalności, oraz mozliwość dostosowania zarówno do małych jak i dużych hoteli.
SAIK
Naszym produktem jest również System Automatycznej Identyfikacji Kluczy SAIK. Z jednej strony oferujący nowoczesny sposób podejścia do zarządzania obiegiem kluczy (i nie tylko) w przedsiębiorstwie, z drugiej strony zapewniający pełną kontrolę nad dostępem do pomieszczeń służbowych i dokumentów lub innych wartościowych przedmiotów złożonych w specjalizowanych depozytorach . Zastosowanie systemu SAIK pozwala na pełną identyfikację i kontrolę kluczy/depozytów oraz pracowników, analizę zgromadzonych danych oraz natychmiastową reakcję na wykryte przez system sytuacje zagrożenia.
System Inteligentnego Zarządzania Budynkiem, dedykowany dla Hoteli, generuje duże oszczędności finansowe, poprzez optymalizację zużycia energii oraz obniżenie kosztów eksploatacji. Gwarantuje wzrost poziomu bezpieczeństwa budynku, poprzez kontrolę dostępu do pomieszczeń oraz podnosi komfort jego użytkowania.
Homatic jest polskim produktem, a dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, sieci detektorów, czytników, ekranów dotykowych, oraz wielu zaawansowanych rozwiązań informatycznych i pracy on-line integruje ze sobą wiele niezależnych systemów. To co do tej pory wydawało się niemożliwe, dzięki zastosowaniu najnowszych technologii w systemie Homatic, staje się realne.
Jego zastosowanie pozwala na komfortowe i bezpieczne zarządzanie budynkiem, z kontrolą dostępu włącznie. Dzięki funkcjonalności systemu, można osiągnąć spore oszczędności przy jednoczesnym uproszczeniu administrowania obiektami, w których jest zainstalowany.
System zapewnia pełną kontrolę kosztów eksploatacji, w skład których wchodzą, media, koszty zużytych materiałów, środków czystości, napraw bieżących, oraz wielu innych.
Dzięki wbudowanemu modułowi Rejestracji Czasu Pracy - RCP, system umożliwia rejestrację i rozliczanie czasu pracy zgodnie z aktualnie obowiazujacymi przepisami, tworzenie raportów itd.
Dla systemu Homatic nie ma znaczenia wielkość budynku. Dzięki skalowalności, można go zastosować zarówno w dużych, jak i małych hotelach. Jego elastyczność, powoduje, że może być rozbudowywany o kolejne funkcje.
Nasi specjaliści są w stanie dostosować funkcje systemu oraz sfery, którymi zarządza do indywidualnych potrzeb naszych klientów.
W całej Polsce zapewniamy pełną obsługę posprzedażową, aktualizacje oprogramowania oraz serwis.
Zapraszamy do kontaktu, proponujemy niezobowiązującą prezentację systemu w wyznaczonym przez Państwa miejscu, oraz bezpłatną wycenę.
Wystarczy, że odpowiesz na kilka krótkich pytań, a odezwą się do Ciebie zainteresowani specjaliści z Twojej okolicy. Otrzymujesz konkurencyjne propozycje wykonania - oszczędzasz czas i pieniądze. Niczym nie ryzykujesz: wystawianie zleceń nic nie kosztuje.
W tym celu wybierz i wypełnij krótki formularz i sprecyzuj swoje oczekiwania, co do usługi lub produktu, którego szukasz. Im więcej podasz nam szczegółów, tym precyzyjniejsze otrzymasz oferty w odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Zainteresowane firmy zapoznają się z treścią i wymaganiami Twojego zapytania. Przygotowują oferty handlowe i przekazują je bezpośrednio do Ciebie. Firmy będą kontaktował się z Tobą telefonicznie, emailem i za pośrednictwem naszego serwisu.
Porównujesz otrzymane oferty i po dokonaniu wyboru możesz zamówić usługę lub produkt u firmy, która najbardziej Ci odpowiada. Nasza usługa jest 100% darmowa i niezobowiązująca. Nie jesteś zobowiązany do zakupu.