message

Rekomendacje, Opinie i Rankingi
13.01.2020, 10:12
System rekomendacji

Oddajemy w Państwa ręce narzędzia umożliwiające skuteczne pozyskiwanie klientów.

Prezentowane rozwiązania mają fundamentalne znaczenie i wpływ na dalszą współpracę z portalem Zwiadowca.pl i efektewyność sprzedaży. Dlatego prosimy o uważne zapoznanie się i jak najszybsze podjęcie niezbędnych działań. 

Nowe funkcjonalności portalu: System rekomendacji składający się z Rankingów na stronie głównej oraz Opinii, Pytań i odpowiedzi zawartych w produktach.

MORE

Wdrożone zmiany obejmują trzy grupy:

  1. Rankingi produktów (Popular Rank)
  2. Opinie
  3. Pytania i odpowiedzi

 

Ad. 1 RANKINGI.  Aktualnie na stronie głównej prezentowane są produkty na podstawie ich popularności obliczane na podstawie zachowań użytkowników. Mechanizm ten nosi nazwę Popular Rank. Prezentowane wyniki podlegają ciągłej, dynamicznej zmianie.

Popular Rank

Dla każdego produktu zbierane są wszystkie aktywności: zakup, kliknięcia, zapytania ofertowe, opinie, przejście do strony itp. Na tej podstawie obliczana jest indywidualna ocena decydująca o pozycji na listach. 

  • Rozwiązanie to ma na celu prezentacje produktów cieszących się największym uznaniem i zainteresowaniem użytkownikom.
  • Kategorie na stronie głównej wyświetlane są dynamicznie z puli produktów z najwyższą oceną.
  • Rankingi stanowią pierwszy krok kierujący użytkowników. Są częścią systemu rekomendacji. 

Aby Państwa produkt zajmował czołową pozycję konieczne jest podjęcie kolejnych działań mających wpływ na ocenę produktu (punkty 2 i 3).


 

Ad. 2 OPINIE. Obecnie opinie wystawiane są do konkretnego produktu, a nie jak dotychczas do konta firmy. Opinie mają kluczową rolę w podejmowaniu decyzji przez klientów. Ich liczba znacząco wpływa na pozycje w rankingach wyświetlanych produktów na stronie.

Zwiadowca umożliwia wysłanie zaproszenia z pozycji karty produktu do aktualnych klientów.

W tym celu należy z pozycji produktu wysłać na wskazany email prośbę o wystawienie opinii.

Prośba o opinię

  • Opinie podlegają ocenie w postaci komentarzy oraz uznania za pomocną. Klienci mają również możliwość dodawania zdjęć i zgłaszania nadużyć dotyczącego opinii.
  • Opinie mogą wystawiać zalogowani użytkownicy. 

Opinie są również częścią rekomendacji cieszącego się największym zainteresowaniem użytkowników. 


 

Ad. 3. PYTANIA I ODPOWIEDZI. Pytania i odpowiedzi mogą być tworzone przez właściciela produktu i wszystkich użytkowników. Mechanizm ten doskonale nadaje się do zebrania posiadanej wiedzy w celu eliminacji wątpliwości klientów. Oferent produktu jest powiadamiany o wszystkich pytaniach i odpowiedziach. Zarówno pytania i odpowiedzi są oceniane i sortowane wg oceny wprowadzanej przez użytkowników. 

Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi są elementem systemu rekomendacji.


 
Kolejność działań
  • Wystawienie produktów które chcemy promować w katalogu. (jeśli nie są wystawione)
  • Wysłanie prośby o wystawienie komentarza do klientów z pozycji produktu. Zarejestrowani użytkownicy mogą wystawić opinie bez zaproszenia. 
  • Zebranie listy pytań i odpowiedzi i wprowadzenie ich do karty produktu. 

Każda otrzymana opinia, pytanie i inna aktywność będzie wpływała na pozycję produktu na liści i dzięki czemu częściej będzie proponowana.

 

Produkty zawierające opinie i dodatkowe pytania doskonale nadają się do prezentacji w social media. Zwiadowca posiada grupę ponad pięciu tysięcy członków m.in. hotelarzy i restauratorów, którzy stale proszą o rekomendacje. Zebranie opinii i wiedzy jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych klientów i najlepszym sposobem wyróżnienia oferty na tle setek tysięcy konkurencyjnych rozwiązań.

Dołącz do naszej grupy na Facebook i udostepnij swoje produkt (zawierajcy Opinie i FAQ) zamieszone na Zwiadowcy.

Produkty z opiniami mogą zostać również wykorzystane do promocji w innych grupach lub materiałach promocyjnych. Z pewnością spotkają się częstszą reakcją i zainteresowaniem niż produkty zawierające zdjęcia i opisy.




rekomendacje pomoc Opinie Q&A Pytania i odpowiedzi Facebook
Komentarze