message

Rekomendacje, Opinie i Rankingi
13.01.2020, 10:12
System rekomendacji

Oddajemy w Państwa ręce narzędzia umożliwiające skuteczne pozyskiwanie klientów.

Prezentowane rozwiązania mają wpływ na efektywność sprzedaży. Prosimy o zapoznanie się i podjęcie niezbędnych działań. 

Nowe funkcjonalności portalu: System rekomendacji składający się z Rankingów na stronie głównej oraz Opinii, Pytań i odpowiedzi zawartych w produktach.

MORE

Wdrożone zmiany obejmują trzy grupy:

  1. Rankingi produktów (Popular Rank)
  2. Opinie
  3. Pytania i odpowiedzi

 

Ad. 1 RANKING -POPULAR RANK. Bestsellery Horeca - Obliczny na podstawie popularności i zachowań użytkowników. Prezentowane wyniki podlegają ciągłej, dynamicznej zmianie.

Popular Rank

Dla każdego produktu zbierane są wszystkie aktywności: zakup, kliknięcia, zapytania ofertowe, opinie, przejście do strony itp. Na tej podstawie obliczana jest indywidualna ocena decydująca o pozycji na listach. 

  • Prezentacje produktów cieszących się największym zainteresowaniem użytkownikom.
  • Kategorie na stronie głównej wyświetlane są dynamicznie z puli produktów z najwyższą oceną.
  • Rankingi stanowią pierwszy krok kierujący użytkowników. Są częścią systemu rekomendacji. 

Aby Państwa produkt zajmował czołową pozycję konieczne jest podjęcie kolejnych działań mających wpływ na ocenę produktu (punkty 2 i 3).


 

Ad. 2 OPINIE. Obecnie opinie wystawiane są do konkretnego produktu, a nie jak dotychczas do konta firmy. Opinie mają kluczową rolę w podejmowaniu decyzji przez klientów. Ich liczba znacząco wpływa na pozycje w rankingach wyświetlanych produktów na stronie.

Zwiadowca umożliwia wysłanie zaproszenia z pozycji karty produktu do aktualnych klientów.

W tym celu należy z pozycji produktu wysłać na wskazany email prośbę o wystawienie opinii.

Prośba o opinię

  • Opinie podlegają ocenie w postaci komentarzy oraz uznania za pomocną. Klienci mają również możliwość dodawania zdjęć i zgłaszania nadużyć dotyczącego opinii.
  • Opinie mogą wystawiać zalogowani użytkownicy. 

Opinie są również częścią rekomendacji cieszącego się największym zainteresowaniem użytkowników. 


 

Ad. 3. PYTANIA I ODPOWIEDZI. Pytania i odpowiedzi mogą być tworzone przez właściciela produktu i wszystkich użytkowników. Mechanizm ten doskonale nadaje się do zebrania posiadanej wiedzy w celu eliminacji wątpliwości klientów. Oferent produktu jest powiadamiany o wszystkich pytaniach i odpowiedziach. Zarówno pytania i odpowiedzi są oceniane i sortowane wg oceny wprowadzanej przez użytkowników. 

Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi są elementem systemu rekomendacji.


 
Kolejność działań
  • Wystawienie produktów które chcemy promować w katalogu. (jeśli nie są wystawione)
  • Wysłanie prośby o wystawienie komentarza do klientów z pozycji produktu. Zarejestrowani użytkownicy mogą wystawić opinie bez zaproszenia. 
  • Zebranie listy pytań i odpowiedzi i wprowadzenie ich do karty produktu. 

Każda otrzymana opinia, pytanie i inna aktywność wpływa na pozycję wrankingu.

 

Produkty zawierające opinie i dodatkowe pytania doskonale nadają się do prezentacji w social media. Zwiadowca posiada grupę ponad ośmiu tysięcy członków m.in. hotelarzy i restauratorów, którzy stale proszą o rekomendacje. Zebranie opinii i wiedzy jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych klientów i najlepszym sposobem wyróżnienia oferty na tle setek tysięcy konkurencyjnych rozwiązań.

Dołącz do naszej grupy na Facebook i udostepnij swoje produkt (zawierajcy Opinie i FAQ) zamieszone na Zwiadowcy.

Produkty z opiniami mogą zostać również wykorzystane do promocji w innych grupach lub materiałach promocyjnych. Z pewnością spotkają się częstszą reakcją i zainteresowaniem niż produkty zawierające zdjęcia i opisy.




rekomendacje pomoc Opinie Q&A Pytania i odpowiedzi Facebook
Komentarze