Pytania i odpowiedzi dla produktu
09.04.2020, 16:15Zbierz najczęstsze zadawane przez klientów pytania i udziel na nie odpowiedzi (Q&A - question and answer). Dzięki zebranej wiedzy będziesz mógł wyeliminować wątpliwości klientów i upewnić ich, że produkt spełnia oczekiwania. Dział handlowy prowadzący rozmowy z klientami musi codziennie odpowiadać na wiele pytań, które możesz zebrać i umieścić w jednym miejscu. Grupy społecznościowe są również doskonałym miejscem z którego możesz czerpać wiedzę na temat wątpliwości i pytań jakie zadają klienci szukający potwierdzenia decyzji.
Zwiadowca umożliwia użytkownikom zadawanie pytań i odpowiedzi do każdego produktu. Zarówno pytania jak i odpowiedzi mogą być zadawane bez ograniczeń przez SPRZEDAWCĘ jak i klientów. W tym celu należy przejść do wybranego produkty i w dolnej sekcji w której znajduje się mechanizm należy zadać pytanie i odpowiedź.
Pytania i odpowiedzi spełniają następującę rolę:
- Cała wiedza - Pozwalają zebrać pytania ze wszystkich wcześniejszych transakcji, kontaktów z klientami, mediów społecznościowych i zawrzeć je w karcie produktu dzięki czemu każdy klient zyska dostęp do całej wiedzy.
- Interakcja - Klienci mogą się aktywnie włączyć i komentować już przygotowaną listę pytań i odpowiedzi, co z kolei wpłynie na dalszy wzrost zainteresowania produktem.
- Wyróżnienie - Q&A zwiększa zainteresowanie produktem. Szybciej zdobędziemy uwagę i zainteresowanie klienta unikalną treścią, która dostarcza najważniejszych informacji w przeciwieństwie do zwykłego opisu.
- Prostota - Wiedza w formie pytań i odpowiedzi jest łatwiejsza w odbiorze i przyswojenia. Klient może szybko wybrać interesującą go sekcję i nie musi czytać całej treści.
- Esencja - W przeciwieństwie do standardowych opisów zawartych w produktach zawierających wiele niepotrzebnych informacji, klienci pytają o konkretne punkty najistotniejsze z ich perspektywy. Q&A pozwala zaprezentować produkt z perspektywy klienta.
- Pozycjonowanie - Produkt posiadający pytania i odpowiedzi zyskuje wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania portalu zwiadowca, który obliczany jest według miary POPULAR RANK na którą składają się wszystkie aktywności związane z produktem. Treść ta wpłynie z pewnością również na pozycję w wynikach google i innych wyszukiwarkach.
- Social Media - Pytania i odpowiedzi są doskonałym sposobem aby zaprezentować szerszej społeczności wybrany produkt. Możemy to zrobić np. w formie: zebraliśmy dla was całą wiedzę na temat najczęściej wybieranej przez restauratorów kuchenki.
- Aktualizacja - Możesz dodawać i rozwijać swoją listę pytań i odpowiedzi o nowe zagadnienia.
- Aktywność klientów - Klienci samodzielnie zadają kolejne pytania do Twojeg produktu. Ich lista może być praktycznie nieograniczona. Sprawy które dla jednej osoby wydają się błahe i nic nieznaczące, a dla innej mogą być kluczowe.
- Popularność - Czym więcej pytań i odpowiedzi oraz interakcji ze strony klientów znajdzie się w karcie Twojego produkty, tym będzie on sprawiał wrażenie cieszącego się większym zainteresowaniem, co z kolei przyciąga uwagę innych klientów i wpływa na skuteczność sprzedaży.
Pozwól wyróżnić się Twoim produktom na te dziesiątek tysięcy podobnych ofert. Wypełnij Pytania i odpowiedzi, zbierz opinie i pozyskuj klientów.