Promocje HoReCa
11.08.2020, 11:05Jeśli chcesz sprzedawać swoje produkty, musisz się przebić w gąszczu komunikatów. Najlepszym sposobem na to jest stworzenie promocji, która sprawi, że produkt Wyróżnia się i przyciąga uwagę klientów. Jak to osiągnąć?
Aby promocja zdobyła zainteresowanie klientów powinna spełniać następujące kryteria:
Wyjątkowość - Podaj wyraźny powód PROMOCJI: koniec sezonu, likwidacja kolekcji, zmiana asortymentu, otwarcie sklepu. PROMOCJA powinna być absolutnie unikalna i wyjątkowa. Jest to najważniejszy czynnik skuteczności.
Promocja z obniżoną ceną, zawierająca dodatkowo Opinie, Pytania i Odpowiedzi pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji.
- Ograniczenie ilościowe - Napisz, że dostępna jest ograniczona liczba sztuk promowanego produktu. Ograniczony asortyment pozytywnie wpływa na szybkość podejmowania przez klienta decyzji zakupowej.
- Ograniczenie czasowe - Klienci nie lubią nudy. Promocja jest efektywna, kiedy skłania do działania w określonym czasie.
- Podaj wielkość obniżki - Podkreśl zysk klienta dzięki obniżonej cenie podając wielkość obniżki w procentach.
- Traktuj klientów poważnie - Obniżki o 1 czy 2% raczej nikogo nie zainteresują.
- Strategia "dziecko do bicia" - PROMOCJA towaru, który może być uzupełnieniem oferty w celu zwabienia klientów do zakupu innego towaru.
Uwagi
- Wystaw PROMOCJĘ na zwiadowca.pl i zamieść link do niej w grupie Zwiadowcy na Facebook
- Pamiętaj, że Opinie i Pytania i odpowiedzi zamieszczone w produkcie dodatkowo podnoszą jego atrakcyjność i zainteresowanie nim klientów.
- W treści PROMOCJI na zwiadowca.pl możesz umieścić równiez link do Twojego sklepu.