Dobrze działający system to dobrze ustawiony czas w systemie. Jak to zrobić?
UdostępnijDo czego jest wykorzystywany czas w systemie Be-Tech?
Czas w zamku odpowiada za poprawne rozpoczęcie jak i zakończenie doby hotelowej gościa. Jest też wykorzystywany do poprawnego działanie kart personelu, ponieważ karty dla personelu są ograniczone czasowo. Dbanie o poprawne ustawienie czasu jest bardzo ważne ponieważ karty są sprawdzane przez zamek czy karta jest ważna i czy może otworzyć dane drzwi. Dotyczy to kart dla gości jak i personelu.
Poniżej znajduje się galeria zdjęć z opisem krok po kroku co trzeba wykonać, aby poprawnie wystawić kartę czasu.
Problemy występujące związane z czasem:
- Brak możliwości otwarcia drzwi przez gościa, czerwony led,
- Brak możliwości otwarcia drzwi przez członków z kartą personelu– czerwony led,
- Problem z identyfikacją zdarzeń przy złym czasie w zamku.,
Rozwiązanie: - wystawienie karty czasu w programie hotelowym BISHotel
- Potrzebna będzie karta S70 (Data Card)
- Czytnik RW-41/69
- Program BISHotel
Bardzo ważne jest to, żeby po wystawieniu karty od razu rozpocząć aktualizacje czasu w urządzeniach Be-Tech 'a takich jak zamki, kontrola dostępu ponieważ czas na karcie nie zmienia się.