Dlaczego pylon cenowy jest najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej na stacji paliw?
UdostępnijDlaczego pylon cenowy jest najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej na stacji paliw?
Kiedy zbliżamy się do stacji paliw, jednym z pierwszych elementów, które przyciągają naszą uwagę, jest wysoki pylon reklamowy z widocznymi cenami paliw. Pylon cenowy jest on trwale wpisany w krajobraz miasta oraz drogi autostradowe, jest nieodłączonym elementem oznakowania stacji paliw i pełni kluczową rolę w informowaniu kierowców o aktualnych cenach paliw. Istnieje wiele powodów, dlaczego pylon cenowy jest ważnym elementem identyfikacji wizualnej stacji paliw.
▶️ Przejrzystość cenowa:
Pylon cenowy jest konstrukcją reklamową, która przede wszystkim eksponuje logo marki paliwowej i wyświetla aktualne ceny dla kierowców. Jego głównym zadaniem jest informowanie o aktualnych cenach z oferty danej stacji. Dzięki temu kierowca może wybrać tę stację, która oferuje najatrakcyjniejsze ceny. Widoczność wyświetlaczy cenowych jest bardzo ważna ze względu na różne warunki pogodowe.
▶️ Personalizacja cen:
Personalizacja cen jest kluczem do sukcesu. Pylon cenowy powinien umożliwić personalizację cen, tak aby przedsiębiorstwo mogło poprawić ceny w zależności od preferencji i zachowań klientów. Rynek paliwowy jest bardzo dynamiczny i szybka reakcja na zmieniające się ceny jest kluczem do komunikacji z kierowcą będącym w podróży. Skutecznym narzędziem, elementem pylonu cenowego są tutaj wyświetlacze cenowe o odpowiednich parametrach świecenia i wysokości cyfr dopasowanych do specyfiki lokalizacji stacji paliw. Sterowanie wyświetlaczami, w zależności od preferencji, odbywa się za pomocą pomocą pilotów radiowych, poprzez interfejs RS485, RS422, sieć LAN, lub WiFi.
▶️ Informowanie o promocjach i rabatach:
Pylon cenowy pozwala stacjom paliw na informowanie kierowców o wszelkich promocjach, rabatach, specjalnych ofertach oraz udogodnieniach. Często można zobaczyć informacje na pylonie o programach lojalnościowych, zniżkach czy możliwościach zbierania punktów.
▶️ Kreowanie pozytywnego wizerunku marki:
Pylon reklamowy ma moc kreowania pozytywnego wizerunku marki. Dzięki jednolitej identyfikacji wizualnej stacji paliw i charakterystycznym elementom wizualnym na pylone cenowym, marka może wykazać swoją tożsamość i wiarygodność. Estetyczne i dobre wykonanie pylonu reklamowego ma wyraźny wpływ na postrzeganie marki przez klientów.
Pylon cenowy jest bardzo ważny dla systemu zarządzania cenami. Dzięki temu przedsiębiorstwo może wspierać konkurować, zwiększać rentowność i zadowolenie klientów oraz budować lojalność klientów. Pylony cenowe są również nieodłącznym elementem całej identyfikacji wizualnej marki. Stanowią prominentny symbol stacji benzynowej.