ID:3339
star_border star_border star_border star_border star_border
Zapytaj o ofertę

MERCO Systemy Komputerowe S.C. Leszek Pieńkowski, Michał Lutosławski

Oprogramowanie dla restauracji i hoteli.
Włodzimierza Tetmajera 65 C, 31-352 Kraków
Małopolskie
Rejestracja czasu pracy przy wykorzystaniu modułu RCP w systemie izzyRest
Udostępnij

MODUŁ RCP - REJESTRACJI CZASU PRACY PROGRAMU IZZYREST

 

Moduł RCP jest kompletnym narzędziem służącym do rejestrowania czasu pracy pracownika. Umożliwia wyliczenie przepracowanych godzin pracowników w dowolnym okresie czasu z możliwością odliczenia przerw w czasie dnia pracy. Wylicza kwotę do wypłaty pracownikowi oraz umożliwia szczegółową analizę zarejestrowanych danych.

Logowanie do modułu znajduje się na głównym ekranie POS. 

 

Pracę w module RCP może rozpocząć użytkownik zalogowany do programu jak również inny użytkownik poprzez opcje „zmień użytkownika/osobę”. Zmiana użytkownika (zalogowanie do modułu) może odbyć się przy użyciu hasła lub czytnika linii papilarnych.

Aby rozpocząć pracę w module należy wybrać osobę i kliknąć „Rozpoczęcie pracy/koniec przerwy”.

Moduł RCP umożliwia rejestrowanie dowolnej ilości przerw w czasie zmiany. Przed wyjściem na przerwę pracownik klika w opcję „Zakończenie pracy/początek przerwy”, a następnie po powrocie z przerwy musi zakończyć przerwę klikając w przycisk „Rozpoczęcie pracy/koniec przerwy”.

Dostęp do modułu i jego funkcji chroniony jest uprawnieniami. W uprawnieniach użytkowników można określić czy użytkownik ma możliwość zmiany na inną osobę w module RCP czy też wymaga to autoryzacji. Określić można również czy użytkownik ma dostęp do analiz, zmiany daty i definiowania/podglądu stawek godzinowych pracowników. 

W parametrach jest możliwość ustawienia, aby program wymagał rejestracji użytkownika w module RCP przed otwarciem rachunku. 

 

Analizy i ustawienia RCP

W części biurowej (użytkownicy->analizy RCP) programu dostępne są dokładne analizy zarejestrowanego czasu pracy pracowników, możliwość wprowadzenia stawek pracowniczych (ustawienia) oraz ustawienie sposobu ich wyliczania (zaokrągleń).

Można róznież sprawdzić osoby aktualnie zalogowane, zakończyć pracę pracownika który zapomniał się wylogować oraz w razie potrzeby zmienić czas rozpoczęcia lub zakończenia pracy.

Pod przyciskiem drukuj znajdują się dostępne wydruki zestawień.

Przykładowy wydruk szczegółowy dla użytkownika w okresie:  

 

Przykładowy wydruk listy godziń wszytkich pracowników w wybranym okresie:

 

Więcej informacji na naszej stronie http://www.merco.pl/izzyrest

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszą firmą http://merco.pl/kontakt

Śledż nas również na https://www.facebook.com/mercosystemy/