Potrzebujesz pomocy?
message

Sprzedaż bezpośrednia w hotelach, a przyciąganie klientów

Według raportu Kalibri Labs opłacałoby się zainwestować w kampanie zachęcające użytkowników do rezerwacji noclegów bezpośrednio na stronach internetowych hoteli.

Zgodnie z informacjami podawanymi w tym roku, klienci najczęściej dokonują rezerwacji na stronach hotelowych, natomiast jeszcze do niedawna przewagę stanowiły tytuł serwisy ogólnodostępne typu Expedia czy Booking.

MORE
Analizowano głównie miesiące wiosenno- letnie, kiedy to kliencie najczęściej udają się w podróż wynikającą z urlopu wypoczynkowego oraz długich weekendów. Zanalizowano aż 52 mln transakcji przeprowadzonych przez hotele różnych klas i kategorii; dzięki tym badaniom udało się ustalić, iż hotelarstwo zyskało w tej kwestii w ciągu ostatnich kliku miesięcy. Mimo udzielanych rabatów przez właścicieli hoteli, udało się wygenerować o wiele większy zysk poprzez sprzedaż bezpośrednią, niż miałoby to mieć miejsce w przypadku udziału pośredników w rezerwacjach.

Wartość zysku hotelarzy już po wliczeniu wszelkich zniżek. została ustalona na kwotę między 9 a 33 tyś dolarów. Okazało się, że przeszło połowa transakcji została zawartych bezpośrednio na stronach obiektów. W zeszłych latach wskaźnik ten był o wiele niższy, bo wahał się między 30-40 %. Jednak obniżanie cen oraz czasowe rabaty na usługi, to tylko jednak z opcji pomagająca przyciągnąć klientów na jakiś czas. Warto także bardziej nakierować się na klienta i jego wymagania, wielu klientów docenia wolny wybór w kwestii konkretnych pokoi, goście doceniają także możliwość zameldowania się przez internet.

Hotele powinny czynić ukłon w stronę rezerwującego i jak najpełniej zadbać o komfort każdego gościa, nierzadko pojawia się usługa profesjonalnego konsjerża, nawet w trakcie wirtualnych spacerów po obiekcie.

Źródło: http://www.rp.pl/artykul/1344010-Hotele-przyciagaja-sprzedaza-bezposrednia.html




obiekty hotelowe rezerwacja noclegu sprzedaż bezpośrednia serwisy branżowe
Komentarze