Przygotowanie posta dla grupy na Facebook
09.04.2020, 11:22

Dodałeś produkt, realizację lub poradnika na Zwiadowcy? Podlinkuj go w grupie Zwiadowcy na Facebook i pozyskuj dodatkowe zlecenia

MORE

ZALECENIA

Podstawowe

  • Dodałeś na stronie Zwiadowcy produkt lub post zgodnie z wytycznymi.
  • Skopiuj link i zamieść go na Facebook.
  • Dodaj interesującą treść. Nie ograniczaj się do krótkiego opisu. Np. jeśli jest to zestaw porcelany, napisz dla kogo jest dedykowany, w jakich zestawach, z jakiego materiału, jak wygląda jego dostępność, jak można go zamówić. Napisz, czy klienci mogą liczyć na pomoc i doradztwo. 
  • Opublikuj post.
  • Publikuj post w grupie jeden raz w tygodniu. Postaraj się aby nie był to ten sam produkt.
  • Posty zawierające krótki tekst raczej nikogo nie zainteresują. Administracja nie akceptuje takich postów.
  • Identycznie postępuj z realizacjami i poradnikami. 

Podsumowanie: Pamiętaj o wielu wysokiej jakości zdjęciach (na Zwiadowcy) i interesującym opisie. Nie musisz konkurować wyłącznie ceną. Atrakcyjne zdjęcia, wyczerpujący opis, obsługa itd. w pierwszej kolejności może zainteresować i przekonać klientów.

Średnio zaawansowany

Jeśli dodasz na stronie Zwiadowcy i opublikujesz post w social media zgodnie z wytycznymi na poziomie podstawowy z pewnością zainteresujesz wiele klientów. 

Możesz jednak dodatkowo zwiększyć atrakcyjność oferty stosując jedną z technik handlowych: 

  1. WYJĄTKOWOŚĆ - Post powinien zawierać wyjątkową okazję lub ofertę. Np. Rezygnacja poprzedniego klienta z zamówienia, pomyłka w zamówieniu, końcówka serii, likwidacja asortymentu, wersja demo, zwrot od klienta, używany ale jak nowy itp. 
  2. ZYSK DLA KUPUJĄCEGO - Pokazanie zysku klienta pomiędzy regularną ceną, a promocyjną, tak aby podkreślić wysoki zysk kupującego.
  3. OGRANICZENIE - ilościowe lub czasowe. Oferta składa się z tylu sztuk do wyczerpania zapasów.


Zaawansowany

Zanim opublikujesz link do produktu uzupełnij “Pytania i odpowiedzi” oraz “Opinie i Referencje w karcie produktu, których chcesz wypromować.

Pytania i odpowiedzi - zbierz najczęściej zadawane pytania przez klientów, napisz do nich odpowiedzi i zamieść w karcie produktu. Dodatkowo treść zainteresuje klientów

Opinie i referencje - w karcie produktu możesz dodać posiadane referencje, wystawione w innych serwisach opinie. Możesz również wysłać link do twoich klientów i poprosić ich o dodanie opinii. 

Produkty z opiniami i poradnikami doskonale pozycjonują się również w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Następujące posty nie są akceptowane:

  1. Brak linka do strony Zwiadowca
  2. Lakoniczne posty z jednym lub z niskiej jakości zdjęciami
  3. Wielokrotne publikowanie tej samej oferty
  4. Linki do poradników nie zawierających merytorycznej treści

 




Komentarze